//

do 3 dnů
Hmotnost:
5,2 kg

POPIS PRODUKTU :Plošný dezinfekční čistič pro plošnou dezinfekci vytíráním ve zdravotnickém prostředí. Tekutý koncentrát na bázi kvarterních amoniových sloučenin. Má baktericidní, fungicidní a virucidní účinek. Kombinace účinné látky s kationaktivními a také amfolytickými tenzidy umožňuje vysokou aktivitu přípravku na povrchu, vynikající schopnost pohlcování nečistot a čistící účinek při zároveň nízké hodnotě pH. Testován podle standardních metod a požadavků směrnic.

OBLASTI POUŽITÍ: Pro použití v prostorách veřejného zdravotnictví a také v potravinářském a krmivářském průmyslu (BAuARegistrierungs-Nr. N-89793). Vhodné pro dezinfekci neporézních, tvrdých, omyvatelných (vodě odolných) povrchů a předmětů (podlahy, stěny, stoly, židle, umyvadla apod.) v nemocnicích, lékařských praxích, veřejných budovách (školy, sportoviště, plavecké bazény) a v prostorách pro manipulaci a zpracování potravin. Rozsah použití je od všeobecné klinické praxe až po nasazení v potravinářském průmyslu. Použití produktu je možné i na podlahovinách, které jsou ošetřeny polymerovými disperzemi (např. všechny Dr. Schutz Tvrdé ochranné vrstvy).

POUŽITÍ Bezpečné použití biocidů. Před použitím se seznamte se symboly nebezpečí a přečtěte si informaci o produktu. Pro všechny oblasti použití doporučujeme koncentraci 1 : 20 = 5%ní roztok (500 ml na 10 litrů vody) v kombinaci s předepsanou dobou působení 15 minut (viz. odstavec „Zvláštní upozornění“). Ošetření dezinfikované a čištěné plochy se provádí metodou mokrého vytření mopem při dodržení daných dob účinnosti (viz. odstavec „Zvláštní upozornění“). U silně znečištěných ploch provádějte dezinfekci až po předčištění povrchu s následným oplachem čistou vodou.

Upozornění: Dr. Schutz Desinfectant Cleaner C nemíchejte s jinými čistícími nebo dezinfekčními prostředky, jinak dojde ke zrušení popsaných účinků!

SPOTŘEBA cca 1 litr na 100 m2

AKCE PLATÍ DO VYPRODÁNÍ ZÁSOB.

Podobné zboží Čistící prostředky : PVC, vinyl, linoleum,čistici prostředky : Dezinfekce a skvrny

Parkety a Podlahy Veselý Parkety a Podlahy Veselý na Heurece Hodnocení obchodu Parkety a Podlahy Veselý na Zboží.cz Parkety a Podlahy Veselý Nejřemeslníci (c) 2024 - všechna práva vyhrazena
Úvod | Jak nakupovat | Obchodní podmínky | GDPR | Kontakty | Webdesign ABweb.cz

Přes Velikonoční svátky 29.3.- 1.4.2024 je prodejna uzavřena. Objednávky vytvořené v tomto termínu budou odesílány od 2.4.2024. Přejeme krásné prožití Velikonočních svátků Tým Parkety Veselý